Veckan som snart gått!

Vi har hunnit med mycket dom senaste dagarna och ännu mer ska vi hinna med innan helgen är slut! 


I måndags hade Frank och jag städdag! 

När jag bäddade rent i sängarna, bäddade Frank ner sig själv bland kuddarna och vilade lite.. 

När jag vek tvätt så vilade han lite till..


Och när jag dammsög körde han upp Clint ur korgen och passade på att vila där.


Men när all städning var klar piggnade han minsann till och sprang och hämtade diskborsten, som är hans nya favoritleksak, och satte igång och skrubba! 


Tyvärr så nöjer han sig ju inte med golvet utan skor, väggar, soffa, hund, ja det mesta får sig en löddrig omgång! 



I onsdags åkte vi ner till farmor och fick lunch. Fläsk med löksås, bästaste!! 

Vi har även hunnit med att hänga med lite kompisar, inhandla examenspresent tills imorgon, röjt i trädgården, byggt ett bord, varit på skolavslutning, hälsat på mormor och morfar, målat, och Fredrik och Victor har lagt golvet i uterummet. Så nu är det användningsbart!! Lite el och en trapp kvar. 


Frank och Clint sover och Victor är i Bostället och kollar på fotboll så jag tar nog och går och lägger mig snart jag också! Min söta väckarklocka ringer troligtvis klockan 05.00 imorgon också! 

Imorgon jobbar Victor men Frank och jag har både melodikryss och studentskiva på agendan så det gäller att vara pigg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0