Vårt nya rum

Jag trodde nog att vårt uterum skulle bli bra men att det skulle bli SÅHÄR bra, det trodde jag nog inte. Vi bor här ute nu. Frukost, middag, lek, solning och soffhäng! 


Här ligger vi just nu, i väntan på Ernst. 


Nu är det ju bara ett frågetecken kvar och det är soffan.. matbordet har vi ju gjort själva och till det blev det tillslut plåtstolar. 


MEN nu till soffan.. 

vi har olika åsikter här men jag gillar Victors val också. Det är svårt!! 

Victors val från Bauhaus 

Och jag lutar mer åt den här ursnygga soffan från IKEA som våra kära vänner Helena och Ronnie har i sitt vardagsrum. 


Dom har en större variant men den ovan skulle nog bli lagom här ute. 


Svårt är bara förnamnet, vi får se vart vi hamnar! 

Våran älskade unge har inte mindre än FYRA tänder påväg upp och är väldigt ledsen. Febern är som tur var borta nu iallafall. 

Idag har jag varit med min fina lilla farmor till sjukhuset och efter det körde Victor och jag ett race i trädgården medan Frank var hos sin farmor. Imorgon blir det jobb för Victor och på lördag ska jag gå på mina fyra sista nätter innan semestern!!! Tjoho på den! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0