Kortvecka

Tro't eller ej men den här midsommarhelgen  är jag ledig! Jag kör en specialare den här veckan så istället för att jobba mån-mån jobbar jag sön-fre! Så det betyder att mer än halva arbetsveckan är gjord denna onsdagsmorgon! 


I lördags hade jag och Frank en heldag! Vi började med  melodikryss hos farmor, sedan besök av mormor och morfar, och avslutade med en studentfest på kvällen! 

Ett riktigt Fiakryss den här veckan (som dock fick sig en kopp kaffe över sig!) 

Mormor med båda sina barnbarnsbarn i knät! 😂 


I måndags var vi på inskolningsmöte på Franks dagis. Jag trodde inte att det skulle vara så jobbigt att sätta honom på dagis men det är tufft! Han är ju min lille Frank! Fröknarna verkar jättegulliga men alla snoriga, hostiga ungar som springer runt och brottas och slåss. Där går Frank mitt i allt, med sitt lilla pekfinger i mun ❤️
Men det blir nog bra! Han blir väl tuff så småningom han också! 


Igår fick vi hjälp med att koppla in elen i uterummet och klockan tolv inatt fick jag en bild av Victor hur det ser ut när det är mörkt. 

Superfint!! Här kan vi spendera många höstkvällar! 


45 minuter jobb kvar sen är det dags att styra mot Mjölby! 

Vårt morgonpigga busfrö ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0