Sjukstugan fortsätter

Nu börjar jag må bättre men Lilleman är fortfarande krasslig. Otäck hosta och helt täppt på nätterna. Dagarna tycker jag att han håller skenet uppe ändå och ingen feber nu, det är skönt 👍🏼


Victor jobbar så sjukt mycket just nu. Under mina tre semesterveckor nu i juli så jobbar han mellan 65-90 timmar i veckan. 
Så han kom hem imorse men är iväg och jobbar inatt igen. 

Men vi han med en sväng till stugan för lite solning och lunch med Per och Karina.

Lilleman rockar sin snygga UV-dräkt! Han kan även knäcka extra som biodlare 👌🏼 

Det har skett ett missförstånd här vad syftet med en Bobby car är.


Det var kul så länge det varade.. alltid blir man upptäckt när man har hyss för sig. 

Imorgonbitti kommer Victor hem igen och då har vi hela helgen ledigt 👍🏼


Klockan  är 20.40 och jag ligger nerbäddad. Det gäller och passa på! 
Imorse vaknade han 04.20 (för femtioelfte gången men det var då han bestämde att det var morgon och dags att gå upp) så som sagt, det är bara att dra ner rullgardinen och strunta i att det är en superfin sommarkväll utanför fönster. Nej, på Brunnsviksgatan är det natt! Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0