Vårt nya sovrum

Vi har ju som bekant köpt en ny säng och fick målarfärg i julklapp. Detta har bidragit till en liten make-over av vårt sovrum!
Jag är så himla nöjd och det bästa är ju helt klart sängen, 210x210! En stor skillnad mot vår förra 160-säng.
Nu saknas bara nya sängbord, en ny byrå och sen är det klart!

Bilder före

Den här tapen är ju jättefin men jag skulle själv aldrig valt den i vårt sovrum. Det blir för gulligt.

Efter

Nya gråa sängen, grafitgrå vägg och lite nya kuddar och lampor m.m.
Kuddarna med guldknappar har jag sytt själv. De stora gråa är faktiskt sydda av en filt. Jag hittade inga kuddar jag ville ha på Ikea så jag köpte största innekuddarna, en filt och tog ett gäng loppisfynd-knappar och gjorde ett par egna.

Borta på fönsterväggen hänger nu mörkläggningsgardiner från golv till tak. Kommer bli super när jag ska börja jobba natt igen.

Här sover vi gott!


Kommentarer
Postat av: Mia

Skitsnygg färg 😍

Svar: Tack! 😘 Det var svårt att ta kort men det blev riktigt bra. Lite ångestladdat att måla över tapeten ändå 🙈
Hejahallon

2017-01-14 @ 12:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0