Torsdagsmys med farmor och kusin

Idag har vi haft en mysig dag, jag och Frank. Vi har varit hemma hos farmor och farfar, där även kusin korre var. Vi har fått favoritmaten: fläsk med löksås!
Så gott! Och så mysigt. Korre och farmor är bäst! Har alltid varit och kommer alltid vara ❤️


Victor har gjort en supersmart lösning här hemma vid våran trapp. Våran huligan klättrar ju som bara den men nu är det stopp!

Vi tycker att det blir trångt (och fult) med grindar som ska vara i vägen i hallen. Så nu har vi en rullgardin från Lascal Kiddygarden neråt och skivan uppåt. 👍🏼 båda går att trolla bort på några sekunder.

När Frank och jag var och handlade nere på stan häromdagen så struntade jag i vagnen (som han ändå aldrig vill sitta still i) och bar honom istället. Strålande idé tills vi kom till Willys och jag hade kramp i armen samtidigt som jag skulle plocka varor. Så Frank fick hoppa ner i korgen och han älskade det! Satt och spanade därnere, knäpptyst, hela handlingen.

Nu sover Frank och Victor jobbar så jag tänkte dra av några avsnitt SKAM. Ännu en serie som har satt klorna i mig. Sen ska jag sova tidigt så att jag blir av med den här förkylningen någon gång!


Imorgon är det babysim på schemat! Vi får hoppas att lilleman visar sig från från sin bästa sida!

Avslutar väl med en bild på Frank från idag. Han har ju alltid vägrat napp. På nätterna suger han på tummen men på dagarna är det pekfingret istället!

Imorgonbitti är det helg för familjen Johansson/Nilsson! Vi får se vad vi hittar på för roligt då!
Godnatt!

Tokunge!


Kommentarer
Postat av: Korre

2017-01-20 @ 10:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0