Startskottet för 2017 har gått

Den här måndagen började 06.23, ungefär som de flesta mornar. När jag tycker att det är tidigt så brukar jag bara tänka tillbaka på när Frank ville gå upp klockan 04.00 och plötsligt känns det helt ok!
Såhär brukar första timmen på dagen se ut:

Frank röjer på golvet och hans mor ligger i soffan och tittar på. Det var en riktigt fridfull stund innan han lärde sig krypa. Nu är det fullt ös, morgon-kväll.

Han sover iallafall som en liten prins i sina nya lakarn som vi fick av gamlemormor och gamlemorfar i julklapp. Flanell! Det är nästan så man önskar att man fick plats brevid 😊

Idag har vi nästan bara varit här hemma! Victor har tränat och sen tog vi en snabbtripp till Linköping. Ser fram emot helgen, då ska vi fira lite "nyår" en vecka i efterhand med Emma och Fredrik!

Nu blir det film!
Jason Stathams nya. En riktig Victor&Fia-film! Ingen behöver kompromissa! Det är värre med svenska filmer (Victor hatar, jag älskar) och science fiction (jag hatar, Victor älskar. Så nu är det bäst jag slutar skriva och börjar njuta av det här konfliktfria filmvalet.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0