Söndag på vift

Imorse åkte Frank, Clint och jag till Boxholm och har spenderat nästan hela dagen där. När vi kom hem på eftermiddagen röjde vi lite till här hemma. Den här veckan när Frank har varit sjuk så har det blivit stökigare än vanligt. Victor har ju jobbat massor den här veckan och jag jobbade i torsdags. Eftersom Frank har velat bli runtburen hela dagarna så blir det absolut ingenting gjort hemma när man är ensam med honom. Men nu är jag ifatt!

Igår var vi och löste melodikryss hos farmor och farfar och efter det åt vi lunch hos Victors föräldrar. Victor tog en bild nere i Götevi igår på en glad mor och en glad son ute i snöyran!

När jag tjuvade den bilden från honom hittade jag även den här från när vi provade badbyxor förra veckan.

Dom vi hade hemma var aningen för små kan vi väl säga 😉 men nu har herr Johansson två par nya badbrallor och jag har en ny bikini så nästa vecka är vi laddade för simhallen! 👍🏼

Nu ska jag sova. Frank sover riktigt dåligt just nu. Jag hoppas att det bara är förkylningen som spökar och inget annat.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0