Mat, bowling och drinkar

Igår kväll var vi ute roade oss! Rasmus är hemma från Kramfors så vi var 7 stycken som åt mat på mörners, bowlade och avslutade kvällen på Pitchers. Frank var hemma med farfar hos sig och hade skött sig bra 😊 han gav dessutom sin mor och far sovmorgon till 07.45, det var välbehövligt.

Rolig kväll!

Nu sitter jag på jobbet och kör mitt första nattpass på drygt ett år. Ska bara jobba en natt åt han som vikarierar för mig. Det går fint! Det är roligt att vara inne och gästspela lite innan det drar igång på allvar i maj 👍🏼

Måste bara lägga upp dom här fina bilderna som Mia tog i fredags på våra prinsar.
Hur fina är dom inte?

Så fina!! ❤️
På första bilden ser det ut att Anton berättar något riktigt spännande för Frank ☺️

Nehe, dags att jobba vidare! 3 timmar kvar!!

Imorgon (ikväll..) ska jag träffa mina pinglor Helena och Pia!! Det är vad jag kallar en suverän måndag! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0