En kväll på hotellet

Knappt en timme kvar av kvällspasset på jobbet. Det har varit fullt ös sen jag kom hit. Huvudet går på högvarv, ryggen värker och fötterna har fått sig en omgång i nya skorna! Fick nya fina jobbskor av mamma i julklapp! Skinnskor som kommer bli kanonbra, jag ska bara gå in dom först! Värsta biten med nya pjucks.

Nu sitter jag och pustar ut och inväntar nattportiern.
Min kvällsmat:

Saknar grabbarna där hemma men det har nog gått galant utan mig!
Jag gillar att mina nya "lukta gott-sulor" ,som mamma har köpt, har damdoft! Man vill ju inte att fötterna ska lukta herr! 😂

När jag kommer hem så är det helg! Då är hela familjen lediga till på tisdag! Det kan behövas för nästa vecka blir det mycket jobb. 72 timmar för Victor och 8timmar för mig. (Ja, mitt arbetspass räknas också!)

Victor var på info-träff inför babysimmet idag. Frank och jag var hemma för vi tyckte det var onödigt att dra iväg allihop när det bara var lite info.
Det var bara mammor och ett fåtal par där. Inga ensamma pappor och ALLA hade barn med sig. När Victor sa att, ja, jag har den lille hemma idag så sa hon som höll i det att "jaha, ja så kan man ju också göra.." 😂
Men nästa vecks drar det igång! Victor jobbar ju givetvis nästa vecka så jag får gå då. Det ska nog gå bra, även om jag är allergisk mot såna här "baby-grejer".

Jag avslutar väl med en bild på Frank, vem annars?! Den är från igår när vi var hos mamma. Han var så stolt att han kunde sitta själv på sin bil! Axa ligger brevid och håller koll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0