Babysim, hosta och nattugglan Frank

Jösses. Frank har alltid somnat 19.00 oftast tidigare och som senast 19.30. Nu har han blivit en liten nattuggla! Klarvaken till 21.30! Han sover ju dock till 08.00 istället för 06.00 så det är ju bra. Nackdelen är ju att Victors och min tid på kvällen, våran guldtid, försvinner. Tiden när vi myser i soffan, kollar på film och faktiskt pratar hela meningar med varandra utan att lägga in ett "babba ba ba baaa" emellan.

Jag hostar! Och hostar! Och hostar! Och hostar!! Jag sover inte om nätterna för jag bara hostar! Jag hoppas att det är slutklämmen på den här förkylningen. Jag har fått superhostmedicin och av mamma och den hjälper! Nackdelen är att jag tror att det är den som gör att jag får världens huvudvärk och blir illamående! Alltid är det något! Gnäll gnäll gnäll..

I fredags var vi på babysim. Jag satt på land och tittade på eftersom jag inte var så piggelin. Grabbarna badade och Frank älskade det! Jag var lite orolig eftersom herr Johansson kan bli rätt så tjurig om det är något som inte faller honom i smaken. Men det gick toppen!

Idag har vi bara varit hemma. Karina och Per var här på en kopp kaffe och nu ikväll var Emma, Fredrik och Signe här och hjälpte oss med ritningar till våran bygglovsansökan. Sen åt vi pizza ihop också 👍🏼 en söndag helt i min smak.
Frank var en lite solstråle fram till lunch. Efter lunch har han varit som ett åskmoln istället.

I förmiddags fick han vindruvor till mellis som han fick äta själv. Det var en riktig höjdare 👍🏼

Nu är det läggdags!
Imorgon jobbar Victor och jag ska hänga med Farmor!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0