Lunch hos mormor och morfar

Den här dagen gick den med! Victor jobbar så jag och grabbarna har varit hos mormor och morfar och blivit bortskämda med lunch!

Igårkväll var Emma och Fredrik här på lite mat! Mycket trevligt! Jag som dock är van att gå och lägga mig klockan 20.00 kom i säng runt 23.00. När Frank sedan ville gå upp och leka klockan 05.00 så var ögonlocken lite tunga med det var det värt för en så mysig och trevlig kväll 😊

Innan pyjamasen åkte på Frank nu ikväll så fick han bada. Favoritsysslan nr 1! Han älskar verkligen att bada!

Yeeey! Badtajm!

Kan man få hoppa i en sväng till?

Jag tjuvade lite bilder av Victor från i tisdags när vi var ute hela familjen och åkte i pulkan och var i lekparken.

Clint, den lille rackarn tyckte att det var lämpligt att rulla sig i skit så honom fick vi duscha och skrubba ren när vi kom hem. Ett litet nätt projekt sådär..

Den här bilden är tagen sekunder innan han slänger sig rakt ner i en hög med skit! Som sagt, är det inte den ena som luktar bajs så är det den andra! 😅

Nu ska jag sätta på veckans avsnitt av badhotellet och äta lite tårta 😊 sen är det läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0