Kalaskväll

Idag fyller Fredrik så det har vi firat ikväll!

Förste paketvaktare!
Våran kloka, fina Clintan! Världens bästa storebror! ❤️

Lilleman var kalasfin i sin bulldogtröja, hängslen och tuppkam! 😂

Och jag kunde liksom inte hålla mig! Barmark och plusgrader = öppna skor! Även om det är februari! ☺️

Annars idag har vi hunnit med en tur till Linköping och imorgon står Norrköping på schemat istället!

Klockan 04.00 gick Frank och jag upp imorse men sen bytte Victor med mig vid 06.00 och jag fick sovmorgon till 09.30! DET är kärlek det!

Men nu är det läggdags ändå! Jag gissar att Lilleman vill upp och leka med sin mor i ottan imorgon också!
😴 godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0