I en annan del av Köping

Helt klart bäst program i tablån just nu! Lika underbart som sist!

Den här dagen gick den med! Vid 10.00 idag så kändes det som att klockan borde varit typ 16.00 eftersom min lilla son är väldigt morgonpigg men som sagt, dagen gick snabbt ändå!

Jag hade tänkt att jag skulle åkt upp till Mio idag och spana lite. Vi har fått bygglovet klart på uterummet som ska byggas nu i vår så jag har börjat spana på lite inredning eftersom det är lite födelsedagar här med framöver! Är man riktigt snäll så kanske man får önska sig något då ☺️

Jag höll dock på att sätta i halsen när jag såg att den här matgruppen från Mio kostade 30.000!
Jag menar 30.000! Från MIO!!
Ne, den blir det definitivt inte men hur fin är den inte? 😛

Stolar i läder och stål 👍🏼

Istället för Mio så har vi fikat med mormor och morfar först och sedan med Emma och Signe.

Nu är det dags att försöka sova. Jag tror att Frank ligger och drömmer, han ylar nämligen till ibland! Jag hoppas att han drömmer så att han inte är på väg att vakna igen. Jag har redan sövt om honom tre gånger ikväll!

Imorgon bär det av mot Tallboda för ett nytt försök att träffa Pia , Helena och Ebba. Hoppas alla håller sig friska den här gången!

Godnatt godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0