Fredag, igen!

Det känns som att det är fredag stup i kvarten! Victor kom hem imorse och det blir första helt lediga helgen för honom på 4 veckor. Det firar vi med att jag ska åka och jobba imorgon istället 😂
Men innan det blir det melodikryss och efter blir det spelkväll hos mamma och Påhl!

Idag har det varit dom vanliga fredagssysslorna, dvs babysim, fredagsfika och På spåret!
Babysimmet gick strålande även om Frank tycker det är roligast när han bara får ligga och simma och leka med badankorna. Sånger och andra övningar är inte lika kul..

Det tar på krafterna att bada! Frank laddade upp med ris och morot- och äppelpuré som mellis. Han äter verkligen precis allt den här ungen! Det är kul! 😊

Efter badet blev det fredagsfika men idag var vi hos Victors farmor och farfar istället för på fogdegatan. Karina hade gjort en supergod semlekaka! Jag gick ju loss på den förra året, när jag var gravid. Måste baka en jag med snart,den är ju supergod!
Semlor, lax och julmust! Dieten var toppen för exakt ett år sen 👌🏼😉

Min kära sambo har investerat i en ny leksak och den här gången är det inte till Frank! Nej, utan ett mini-nes! Ska bli så roligt att ha tv-spelskvällar här hemma i soffan utan massa bök med sladdar och datorer eller ett evigt blåsande i spelen!

Så himla litet och gulligt ☺️

Nehe ni! Min lilla pallevante vaknade 04.50 imorse, som vanligt, och jag gissar att det blir något liknande imorgon. Dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0