En plats på landet

Sitter i soffan framför ett riktigt favoritprogram och dagen till ära är det favoritprogramledaren också! Jules och En plats på landet. 👍🏼
Ännu en fredag är förbi och Victor är inte hemma den här fredagen heller. Vilket betyder att Frank och jag har varit på babysim själva!
Förmiddagen spenderade Frank och jag hos mormor och morfar. Efter det sov F middag, på mig, i nästan två timmar (händer en gång var annan månad ungefär 😉) innan det bar av mot simhallen.
När vi plaskat färdigt åkte vi och fikade med Emma, Fredrik och Karina.

Nu sover lillsorken och jag ska snart göra detsamma. På spåret sparar vi tills imorgon när Victor är hemma också 😊

Den här lille rackaren alltså, han klättrar och röjer varje vaken sekund!
Han kan stå helt själv utan stöd och ställer sig upp och klättrar på allt!

Än sålänge så sätter han sig ner och kryper istället för att försöka gå men snart så gör han nog det också.

Allvarligt brorsan, är du säker på att du har tvättat dig? Du luktar lite skumt..

Imorgon blir det som vanligt melodikryss hos farmor och farfar. Efter det är agendan tom!
Nehe, fredagkväll 20.08.. hög tid att hå och lägga sig!! 😴💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0