En fullspäckad fredag

Mina kära sambo är på jobbet. Han skulle varit ledig i helgen men fick spendera hela fredagdygnet på jobbet istället.
Frank och jag har varit hos mormor och morfar, efter det var vi på babysim och ikväll har vi blivit bortskämda med sällskap och mat från mamma och Påhl.

Nu sover den lilla gossen och jag hoppas att han fortsätter med det! Han är inne i en period där han vaknar runt 05.00. Vaknar han under natten kan det ta två timmar att få honom att somna om. Så håll tummarna för att han sover inatt!
Imorgon är det först kryss, sen jobb 13-19 och efter det middag hos Emma och Fredrik. Så det finns inget utrymme för att vara trött! 😅

Innan badet laddade vi med gröt idag! Inte vilken gröt som helst utan ekologisk gröt som Frank fått av tant Korre!
Den fick toppbetyg!

Såhär såg mina knasbollar ut igår

Pappa är verkligen den roligaste som finns. Extra rolig när farmor letar fram knasiga hattar!

Åå nu vaknade Frank lagom till på spåret! 😩 Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0