En dag i Norpan

Vilken toppentorsdag vi har haft idag! I förmiddags plockade Victor, Frank och jag upp Emma och styrde mot Norrköping för shopping, lunch och framförallt provning av Emmas brudklänning.

Längesen jag var i Norrköping. Det är nio år sedan jag bodde där! Sen var jag ju där mycket när jag pluggade i Söderköping men det är sex år sedan i juni som jag tog examen där. Nog om det! Trevligt har vi haft det!
Lite shopping blev det också ☺️
Bland annat ett par solglasögon! Jag fick ett presentkort till det i julklapp av Victor och idag slog jag till!

Så nöjd!! Om vi nu kunde bygga in gps i brillorna så vore det toppen! Ett senilsnöre kanske vore något?

Victor köpte ett par skitsnygga skor från Vagabond.

👌🏼

Hittade även ett litet fat till mina favoritsmycken som får stå på nattduksbordet.

Imorgon är det en fullspäckad dag igen! På kvällen är det barnvakt, mingel och middag på schemat! Toppenfredag 👍🏼! ☺️

Nu är det läggdags! Jag har precis utklassat Victor (hrm.. eller var det tvärtom?🤔) i Dr. Mario! Svinkul!

Tack och Godnatt!
(Ber en bön till högre makter att vår son Frank bestämmer sig för att SOVA inatt för omväxlingsskull. Vore himla toppen! 👍🏼)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0