Dags att knyta sig!

För tredje kvällen i rad kryper jag ner i sängen klockan 20.00. Jag vet inte vad vår son sysslar med men han vaknar bara tidigare och tidigare!! Inatt satte han igång klockan 02.00! Somnar han inte om tänker ni? Jodå! 07.30!! Ligger han snällt och myser? Nej, han står upp i sängen och ropar och härjar.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är tur att han är söt!!
När jag var liten så hade pappa och Lotta en plansch på toalettdörren med en apa i röd klänning med texten "det gör inget om man är lite dum säger mamma, bara man är söt"
Så sant, så sant!!

Vi har premiärprovat pulkan idag! Frank gjorde som alltid när han provar något nytt och intressant. Han sitter blixtstilla med jämn min. Sålänge det inte blir krokodiltårar direkt så vet man att det kommer bli bra 👍🏼

Ligisten har lärt sig stå på tå vilket har öppnat en helt ny värld!

Han är på allt! När jag skulle ta fram bilderna nu så såg jag att den lilla herrn har haft min telefon också!

Och tydligen fått på kameran!

Jag ska nog kika klart på Parnevik innan jag släcker men sen är det läggdags!
Victor kommer hem från jobbet lite senare imorgon, runt 08.30 och man vet ju aldrig hur länge unge herr Johansson har varit vaken då? 2 timmar? 4? 6? Vi kanske äter lunch? 😂

Som sagt, det är tur att han är söt ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0