Fullt ös

Sista dagarna innan nya jobbet drar igång är fullspäckade! 
Igår var vi inne i Linköping och handlade julklappar. Efter det var det glöggmys på dagis och på kvällen Sångarbrödernas julkonsert i Ekeby kyrka. En väldigt trevlig och "julig" måndag! 

Idag har vi haft finfrämmat! Mia, Anton, My, Sam och Stella har varit här. Vi har druckit kaffe och småhuliganerna har röjt! 
Speciellt Rosenquist och Johansson. De är extra vilda och hittar på hyss ihop! Dagens mission var att ta sig över plankan i trappen. Inte långt kvar tills de lyckas. Speciellt inte när de hjälps åt! 😂 
Dessutom är det ju en rolig rutschkana! 
(null)

(null)


En lite snögubbe har vi byggt också,  Frank och jag.
(null)

(null)

Nu sover äntligen Lillsorken och jag ska titta på förra veckans "Jul med Ernst" innan jag också slocknar. Tog en liten power nap i Franks rum förut när han lekte med sina älskade djur. 
Frank har ju fått sin julklapp lite tidigare. Det tog nämligen en liten stund att få på plats och att få bort det som stod där tidigare. Men nu så! 
(null)

(null)

Man får ju passa på! Jag anar att mammas hemmasydda julklappar inte uppskattas i så många år! 😉 
Tältet är ju förövrigt toppen till en och annan power naps ☺️ 

Imorgon är det min sista lediga vardag på länge! Victor är ledig så det blir familjemys. 
På kvällen ska vi fira världens bästa mamma som fyller år! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0