4 nätter kvar

Nu är det fyra nätter kvar på min nattvecka. Min sista nattvecka! 
Jag har sagt upp mig och kommer börja jobba  på en redovisningsbyrå om en vecka. 
Skitläskigt! Och jätteroligt! Efter snart 8 år på stora hotellet, mitt älskade hotell, så är det dags för en ny utmaning. En rolig utmaning (hoppas jag 🙈) 

Drygt 7 år mellan bilderna. 
Radisson Blu / Elite hotels of sweden 

(null)

Att döma av bilderna så har kostymerna blivit mindre och håret mörkare under årens lopp! 😂
Så nästa vecka börjar jag ett nytt liv! Nya arbetstiderna är 8-17 mån-fre. Där ingår 1 timme lunch (!) tydligen sitter de ner och äter!? Jag har mycket att lära känner jag, på många fronter! 

Wish me luck! ☺️💃🏼 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0