Påsken är över och lite till..

Vad gör jag hela dagarna? Det kan man fråga sig.. försvinner snabbt gör dom iaf. 


På långfredagen hade vi sista 1-årsklaset med Franks morfar och co. Cirka 20 personer. Man måste älska Nilssonmaffian! 



Den fina vimpeln full med bilder på födelsedagsbarnet. 



Frank och jag skämdes bort av Victor med varsitt gigantiskt påskägg! 

På kvällen på långfredagen hade vi ett gäng kompisar här avslutade kvällen på Kvarnparkens dansgolv. 



Idag har Frank och jag hälsat på hos mormor och morfar. Victor jobbar vilket är hopplöst. Frank är världens största pappagris. Så just nu försöker jag natta honom, vilket är i princip omöjligt utan Victor. 
Jag har hållt på en timme nu och det skulle inte förvåna mig om det tar lika lång tid till.

Han står just nu och knager på spjälsängskanten mellan gallskriken. 


Frank och gamlemorfar. 




Såhär härligt hade jag det i tisdags när jag badade ihop med Mia och My! Tjejsnack och tisdagslyx på hög nivå! 

Nehe, då är det väl bara att börja vagga igen då! Tio kilo envis unge är inte särskilt lätt att bära på.. 


Imorgon bär det av mot Tallboda! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0