Lördagsmys

Ligger i sängen med en snorig kille brevid mig. Han vaknade helt igentäppt för en timme sen men efter en fight med snorsug och lite pussar så har han nu somnar om. Den stora frågan är nu om han ska ligga kvar här i min säng eller om jag ska bära in honom till hans säng. 

Ligger han kvar här kommer inte jag att sova en blund, livrädd för att han ska vakna och krypa iväg, utan att jag vaknar. Å andra sidan är det alltid en chansning att flytta på honom. Jag kan nästan lova att han kommer vakna och bråka med mig ett par timmar till. 

Nog om det! Victor är på svensexa! Lillsorken har varit hos sin mormor idag efter Melodikrysset. Jag har bakat tårta och städat. Imorgon är det ju dags för 1-år kalas!!! 🎈👌🏼 

Han har börjar smygklämma på paketen som ligger i vardagsrummet 

Men imorgon är det dags! Victor jobbar ju på tisdag så firandet blir imorgon istället. 


Igår var vi i simhallen en sväng. Victor gymmade och Frank och jag badade. Det var jättelugnt och skönt! Han älskar ju verkligen att bada! Duschen efteråt är inte lika skoj.. 

Världens finaste med sitt älskade pekfinger ❤️

Sovdags! Vi måste vara utvilade så vi orkar kalasa imorgon! 🎉🎁🎂👶🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0