Imorgon har vi en 1-åring

Hur galet är det inte att Lillsorken fyller 1 imorgon? Han lekte titt-ut med hos innan han skulle sova förut. Alltså, inte den vanliga versionen där vi håller händerna för ansiktet, utan en ny "titt-ut 2.0". Där Frank gömmer sig bakom fotpallen, för att sen strålande glad hoppa fram. 

Knasigt fort går det iaf. 

Igår hade vi kalas! Första kalaset av två ☺️ 
Födelsedagsbarnet var glad och mosade fruktsallad så det stod härliga till! Han fick massor med fina paket!! Tack snälla för allt fint han fick! 
Jag hade bakat en tårta som tog sin lilla stund att göra men det var det värt! Allt för Lilleman 😊👍🏼 (Lägg gärna märke till dockans frisyr. Jag slet länge med att få rätt mängd glesa vita lockar, precis som födelsedagsbarnet!) 


Glömde ta kort på den fina vimpeln som hängde i taket men jag får ju en ny chans på nästa kalas! 👍🏼 


Nu ni är det dags för sängen! Jag gissar att födelsedagspojken vaknar tidigt imorgon och Victor ska iväg på ännu ett jobbdygn. 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0