Emmas möhippa

Igår var det dags! Dagen som vi har planerat i månader, Emmas möhippa! 

Vi hämtade henne på jobbet, förlossningen i Linköping, där hon trodde att hon skulle möta upp en förstföderska i värkar. Icke! Där stod ett gäng stollar i blåa föda-barn-skjortor och operationsmössor på huvudet. Hon blev riktigt förvånad och hade verkligen igen aning, det roligt!

Första stoppet var frukostbuffé på jobbet!

Efter det bar det av mot Flow och pole dance! 

Emma var en naturbegåvning, som i så mycket annat! 

Själv har jag ont i handleden, gjordenog lite för många "spin" 😂

Efter det åkte vi tillbaka till Mjölby och hem till mig. Här blev det exotiska plankor som jag knopade ihop på fredagkvällen och sen champagneprovning, där vi alla var överens om att Alice Bardot var godast 👍🏼

Nästa utmaning för Emma var krokimålning! 😂 

Hon briljerade ju även där, såklart! Briljerade gjorde även modellen Rasmus! 👌🏼

Senare på kvällen gick vi hem till Lina där badtunna, 3-rätters middag, dans och lekar väntade. 

Jag hoppas och tror att Emma hade en bra dag, vilket var det enda viktiga. Det finns ingen som förtjänar det här mer än hon. Men på köpet fick alla vi andra en superrolig dag också som vi kommer minnas länge! 


Jag hade en ny klänning, kvällen till ära! Provade den väldigt snabbt, ensam med en röjande Frank i provrummet. Men den blev bra! Riktigt bra! 


Idagjobbar Victor jag jag är hemma med en sjuk Frank 😔 
Igår fick han feber, hosta och är så hes att han knappt får fram ett ljud. 

Så det blir en mysdag på Brunnsviksgatan idag. 

Jag skulle ha diskat 78 champagneglas idag men kom hem till den här synen igår. 

Fina Victor, ingen är så bra som du ☺️❤️ 

Det underlättade min dag enormt! 


Kommentarer
Postat av: Mia

Verkar blivit en riktigt lyckad dag, bra planerat av er 😀

2017-04-10 @ 08:22:26
Postat av: Tommy

Tips till kommande möhippor m.m: slaventommy.blogspot.com (kroki, naken servitör m.m.)

2017-04-11 @ 15:13:46
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0