4 april

 
Av 4 april 2016 spenderade vi 2 timmar hemma och 22 timmar på BB. 02.00 åkte vi in och 23.37 kom lillsorken till världen. Blå och trött, precis som sin mor. Eller jag var nog mer åt det röda hållet skulle jag tro..
Han var envis och tuff redan från start, som tur var <3
 
Ont i skallen hade både han och jag men av lite olika anledningar! 
 
 
Pappa, pappa, älskade pappa!
 
 
Första dagarna hemma låg han och solade sig i fönstret, våran lille guling.
 
I famnen hos världens bästa faster
 
 
Den här synen har vi sett ett par gånger under senaste året ( det var en underdrift, vi har sett den en miljard gånger. Som sagt, det är tur att han är söt.) 
 
Chillar på bryggan i Maden med personlig livvakt. 
 
Som sitter lite väl nära ibland.. 
 
 
Men det är fler som slår ner rumpan på folk! 
 
Victor och jag disskuterade igår att, under hur många timmar vi har burit på Frank det här året? Jag tror inte jag vill veta! Många timmar har det blivit i den här: 
( å ja, munken med glass OCH godis på var sjukt god. Jag har för mig att det stod Donut a la Fia i menyn.) 
 
Mycket har han hunnit med under det här året, t.ex. 
Fira namnsdag och 6 månadersdag 4 oktober
 
Klä granen (med proffshjälp från Signe) 
 
Fira jul
 
...och då även skicka julkort ihop med brorsan!
 
Lärt sig att förflytta sig (snabbt!)
 
 
 
Äta själv (inte helt kladdfritt dock..)
 
som sagt.. 
 
 
Lärt sig att simma!
 
Eller ja, typ iaf! Lite assistans kanske behövs fortfarande. 
 
Grattis älskade unge!! Din pappa och jag hoppas inte att nästkommande 17 år går lika fort! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Korre

Grattis till finingen! 🎈❤️

2017-04-04 @ 22:00:15
Postat av: Anonym

Grattis till 1-åringen 🎊🎂 kram från Ebba och hennes mamma och pappa

2017-04-04 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0