Skärpning

En vecka utan uppdatering, det är inte bra! Det blir en lucka i livet ☺️
Vi har ju hunnit med så mycket också den senaste veckan!
Våran plutt har ju blivit ett halvår! Det känns som en stor milstolpe faktiskt! Det är ca en och en halv vecka sedan jag slutade att amma! Han får fortfarande ersättning men äter nu även gröt, frukt och välling. Mat försöker vi lirka i honom men det tycker han inte är lika gott..än.
Frank märkte inte ens att vi slutade amma, sålänge det blir käk så skiter han i vilket! ☺️

I lördag var det kryss som vanligt!

Bästa starten på våra lediga lördagar!! Det är nog det jag kommer att sakna mest när jag börjar jobba igen.

Han har lärt sig att sitta också. Det svajar till emellanåt men det blur bättre varje dag 👍🏼

Namnsdag har han haft också den lille sorken, på självaste halvårsdagen och detta har firats i flera omgångar och han har blivit överröst med presenter! Vi kan bara hoppas på att hans första ord blir tack ❤️

Nu ska jag gå upp och VÄCKA Frank från sin förmiddagslur! (Det är också nytt! Man får, vid enstaka tillfällen, väcka ungen!) sen kommer mamma på förmiddagskaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0