Pappa bakom kameran!

Victor är så mycket bättre på att ta kort än mig. Bättre på att faktiskt TA korten och bilderna blir alltid bättre än mina.

Bildserie snodd från Victors kamera

Jag vill nog inte veta hur många kort vi har på den här lille sorken! 🙈

Pigg son, trött mamma.. 💤

Idag har jag varit i Boxholm och varit ute och gått (och pratat massa skit) med My, Sam, Mia och Anton. Måste säga att alla tre pojkarna skötte sig exemplariskt under den långa promenaden. Frank ballade ur sista kvarten men det var helt okej! Det kunde lika gärna varit första kvarten!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen redan. Hoppas på en bättre natt en den som var. Frank har ungefär 10 dåliga nätter på en bra MEN en dålig natt just nu är att han vaknar 4-5 gånger. För några veckor sedan var det ju 10-12 gånger så det ljusnar!!

Imorgonbitti kommer Victor hem från jobbet och har efter det sin längsta ledighet på 5 dagar.


Mina grabbar ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0