Och så var vi där igen..

Det här med att blogga går visst sådär nu förtiden.. Just nu har jag ju egentligen inte heller tid för det är ju Hela Sverige bakar på tv! Victor jobbar, Frank sover och Clint är hos Per och Karina så här hemma är det sådär läskigt tyst som det aldrig är längre nu för tiden. Jag anar dock att det ändras snart för lillsorken brukar vakna upp och vilja bli omnattad ett par gånger innan han somnar djupt.
Inatt sov han i ett svep mellan 22.00 och 05.00! Resulterade detta i två utvilade föräldrar? Icke! Vi hade nämligen en hund som trajade runt i sängen hela natten! Klockan 05.00 var jag ute och rastade honom (det var då Frank vaknade) klockan sex ringde Victors klocka och ja, sen var dagen i full gång! 😲

Frank, jag och Clint åkte och hälsade på mormor och morfar på förmiddagen.

Här har ni en nybliven 76-åring som leker med barnbarnsbarnen på golvet! Inte så dåligt!

Långpromenad i skogen har vi hunnit med idag också 😊

Jag har länge klagat på att Victor glider runt i sin favorit T-shirt (som är full av hål!) och så häromdan ropade han på mig och pekade in i kaminen och där låg den! Han eldade upp den!! ❤️

I övrigt har vi hunnit med att beta av 76-årsmiddag, kräftskiva och nu på torsdag blir det 50-årsmiddag för Påhl hemma hos honom och mamma!
Super duper!
Nu ska jag njuta av lugnet och min kopp te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0