Nu är alla tre här ❤️

Den här bilden tog vi ju i somras när vi var på Visingsö. Då var det bara Frank som var på utsidan!
Nu är dom här, alla tre!!

Frank4/4❤️Anton21/8❤️Stella25/10

Grattis My och Stefan som idag kom hem med Sams lillasyster!

Här hemma börjar lillsorken friskna till! Ingen feber längre, lite gnälligare och klängigare än vanligt men jag hoppas på att han ska vara helt frisk och pigg imorgon. Då är det jobbdags för Victor igen och jag och F ska till Boxholm och fira morfar som fyller 79 år.

Idag har vi varit en sväng på Tornby. Clint och Frank fick hänga en stund med Farmor Karina under tiden.
Vi åt lunch och sen tog en sväng på IKEA där jag köpte nya glasburkar till köket. Så trött på alla kartonger med pulver i köksskåpet och denna ständiga jakt på matskedsmått!
Nu står allt framme, med rätt mått i burken 👍🏼 med snygga "griffeltavel-etiketter"

Jag har hittat ett klädesplagg till Frank som jag älskar! En tjockare långärmad tröja i bodystyle! Perfekt nu när det är lite för kallt med bara en tunn body men det blir inte knöligt som med två tröjor. Jag är såld! Måste köpa i fler färger. Har en mörkblå nu men här nedan är ju superfin. Jag är ju inget direkt newbie-fan i övrigt, jag tycker kläderna är trånga i halsen och bökiga med små träknappar att så och pilla med, istället för tryckknappar. Fina men opraktiska. (Bästa kläderna jag köpt är från Lidl!) Min kollega sa till mig när jag var gravid att "köp ingen pyjamas med knappar"'och jag tänkte att, snälla nån, hur svårt kan det va?
Efter 6 månaders blöjbyte (en del under illvrål och en del i totalt mörker) kan jag konstatera att jag HATAR knappar och ÄLSKAR dragkedjor! Bäst är dragkedjor som går åt två håll! Det är kärlek det!! 😉

Sådär ja, nu har jag bloggat om barnkläder också.. Då var mammarollen komplett! 😂

Nu är det snart syrror på TV4!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Hälsa och gratulera My! Fint namn hon fick 😍

Svar: Det ska jag göra! Stella är superfint! Det har ni valt väldigt bra 😉👌🏼
Hejahallon

2016-10-29 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0