Halloween

31 oktober, halloween! Ett år spenderade jag den här dagen på stranden i Inden, med Mia! Ett annat år spenderade jag den på en annan strand i Egypten, med Mia! (Och My 😊) Idag har jag varken träffat Mia eller besökt någon strand 😒 men imorgon ska jag träffa henne för en barnvagnspromenad! Tänk om vi hade vetat det när vi låg och solade där i Goa på halloween för åtta år sedan!

Idag har Frank, jag och Clint varit själva hemma. Å vi har verkligen roat oss ska ni veta! 4 maskiner tvätt, renbäddade sängar och 8 kilometers skogspromenad!

Igår däremot var en liten roligare dag. Den innehöll 10 kilometers skogspromenad, thaimat med Emma, Fredrik, Per & Karina och som avslutning den bästa film jag sett på länge!!
Jag har läst boken så jag visste ju ungefär vad jag gav mig in på, plus att Emma hade förvarnat mig men jösses vad jag grät! Jag storbölade verkligen!
Den här MÅSTE man se!
Victor tyckte den var skitdålig kan jag tillägga. Så slutsatsen kanske är att den här MÅSTE man se, om man är tjej 😉

Avslutar med en bild på mina höstkillar från bryggan i Maden i lördags!

Godnatt då! Får se om nästa halloween blir på någon exotisk strand istället 🎃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0