Fredagkväll

Hos oss är det snarare söndagkväll för Victor ska jobba imorgon.
Här hemma började vi dagen tidigt, närmare bestämt 04.30. Så vid nio, när jag skulle träffa mammamaffian för en "frukost" på nyfiket så kändes det snarare som lunch 😂
Ne då, så illa var det faktiskt inte. Victor har varit ledig idag vilket innebär att vi har bytt av varandra med Frank. Guld värt ❤️
Men som sagt, frukost på nyfiket med Mia, Anton, My, Sam och mini i Mys mage som borde titta ut snart! 😃

Glad liten nisse på morgonpromenad!

Nu ikväll har vi ätit pizza med Per och Karina och fick efter middagen avnjuta en kanelbullekladdkaka som VICTOR hade gjort!
Supergod verkligen!! En riktig höjdare!
Bara googla för recept!

Snygg va?

En fika tillsammans med Emma hann vi med emellan också. Jag har fått hedersuppdraget att vara Emmas tärna på bröllopet i vår. Glad och stolt att hon vill ha mig vid sin sida! Jag ska göra allt för att hon ska få en toppendag! ❤️ Det är hon värd.

Imorgon blir det som sagt jobb för Virre och melodikryss för mig och Frank.
Nu lite mer fotboll men ganska snart sängen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0