Första sjukdagen

Idag har han varit sjuk min lilla prins. Närmare 39 graders feber har han haft men varit snäll och glad ändå!
Vi har spenderat hela dagen hemma hos mamma och Påhl och bara myst. Nu ligger han utslagen i sin säng och jag hoppas på att han får sova inatt och att han mår bättre imorgon. Victor har jobbat hela dagen och jobbar hela natten, typiskt nog 😕

Nerbäddad i mormors soffa

Han är så fin ❤️ världens finaste!!
Inför nästa bild vill jag varna känsliga tittare. Det har inte bara varit feber utan diarré också. Han hade bajs på axel! Hur är det ens möjligt??

Men efter ett liter bad i mormors diskho så var han som ny igen! Skitungen! (Hehe)

Notting hill går på tvn idag, den blir ypperlig att somna till, efter att jag har läst några sidor i nya boken.
Håll tummarna för en bra natt och att lillsorken mår bättre imorgon.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0