50-årsmiddag

Igår firade vi Påhl som fyllde 50 år! Vi åt middag allihopa hemma hos dom med åt god mat och snygg tårta!

Mina grabbar var sååå fina i matchande outfits 😉

Världens snyggaste mamma!

..å bästa mormor ❤️

På Tallåsvägen är barnstolen lite extra pimpad 😉

Idag jobbar Victor, han kör drygt 86 timmar den här veckan så Frank och jag roar oss bäst vi kan. Idag har vi varit och ätit kvällsmat hos mamma och Påhl igen.

Dom här grabbarna har alltid någon fuffens för sig ☺️

När jag hämtade posten idag så låg det ett inslaget paket där..

Det visade sig vara min fantastiska sambo som, i största hemlighet, köpt nya boken av min favoritförfattare. Jag har skrivit det förut men det tåls att nämna igen, han är bäst! Överlägset BÄST!! 😍 min fina Virre.

Så, så fort min klarvakna son bestämmer sig för att bli trött igen (sov när vi kom hem från mamma...😩) ska jag krypa ner i sängen och läsa den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0