210 cm för mig själv

Sängen är stor men känns ännu större kvällar som denna, när Victor jobbar, Clintan sover hos svärföräldrarna och Frank sover inne hos sig

Natten till idag var riktigt dålig så vi har tagit det lugnt här hemma idag.
Vi var ute och gick en långis i skogen, jag fick i vanlig ordning dra runt Clint som promt skulle gå hem till Per och Karina istället för att gå spåret

Äntligen har vi hittat mat som Frank verkar tycka om! Pasta&Broccoli utav alla saker? Men jag är nöjd sålänge han inte bara grimaserar, klöks och sen spottar ut, vilket har varit scenariot hittills.

Serveras självklart i Franks egna skål som Farmor Karina och Faster Emma har köpt åt honom i Stockholm.

Nu ikväll har vi varit och firar morfar!
Imorgonbitti när Victor kommer hem så är det helg!
Då hoppas vi att Frank är lite piggare och gladare än vad han har varit idag. Han är väl fortfarande hängig efter febern, för det verkar inte vara några tänder i sikte än..

Nu ska jag mysa vidare framför Wahlgrens värld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0