Vardagsrum nr 2

Eller Victors "man cave" som han så fint kallar det.
Jag kollade bakåt i bloggen och det här är enda rummet i huset som jag inte har tagit några bilder på. Så det kanske är dags, såhär snart två år efter inflyttningen.
Där nere står ju även min skänk som jag gjorde en liten make over på i somras.

FÖRE

EFTER

Den blev bra. Nu kan den hänga med ett tag till.

Idag har vi varit ute och gått med mamma och sen druckit kaffe med henne. Jag har lagat lite Frankmat, rismål som jag tänkte han skulle äta på eftermiddagarna. Vi har även varit ute och tittat på snön, badat och spelat julmusik (med tillhörande sång och dans). En givande dag helt enkelt 🙈

Victor jobbar och Frank sover och det betyder att jag kan krypa ner och kolla på Fiaprogram på tvn hela kvällen!☺️👌🏼


Kommentarer
Postat av: Mia

Jättefin skänk! Inser att jag inte vart där nere sen första rundturen tror jag 😜

2016-11-10 @ 09:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0