Tillbaka bakom disken

På fredag blir han 7 månader, lillsorken! Och imorgon ska jag göra mitt första jobbpass på snart ett år!
Jag är lite nervös faktiskt. Plockat fram skor, strumpbyxor och packat väskan, precis som en nervös 7-åring som ska börja skolan 🙈
Det ska bli så kul och jag är så redo!! Än sålänge blir det extrapass när behov finns, dagtid och när Victor är ledig. Så den vecka ska jag jobba kortpass imorgonkväll och fredagkväll.

Bild tagen på jobbet för nästan exakt 3 år sedan, när jag bytte tjänst från 1:e receptionist till nattportier.

Wish this rookie good luck!


Kommentarer
Postat av: Pia

Åh vad kul! Jag har saknat dig! Massor lycka till men det kommer gå toppen!

2016-11-03 @ 10:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0