Ny telefon

Sådär, nu är en ny telefon beställd. Min sjunger på sista versen! En iPhone 7 borde komma senast fredag 😊

Så nu har vi ägnat oss åt att föra över alla bilder från mobil till datorn ( drygt 1800 bilder..🙄) jag litar inte på det där molnet..

När jag gjorde det så gick jag igenom bilderna från november förra året!
Det här hände då:

POLEN!

Gravid på kryckor gjorde jag Warszawa med dom tre bästa brudarna som finns! Mamma, faster Anna och Korre ❤️

När jag kom hem från Polen så var halva graviditeten förbi och vi fick veta att det var en liten Frank vi väntade.

Japp, det var förra november det!
Nu blir det bonde söker fru och syrror!


Kommentarer
Postat av: Korre

Mysresa! Måste snart göras om 😊😘

2016-11-24 @ 22:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0