Min fina knasboll!

Han har inte riktigt fått knicks på krypningen än men han förflyttar sig ändå!
Varje morgon så sätter jag Frank på en filt på vardagsrumsgolvet och där sitter han nöjt och leker med sina grejer medan jag klär på mig och gör frukost.
En morgon förra veckan så kommer jag ner och ungen är borta! Han kan ju inte krypa? Hur långt kan han ha hunnit liksom? Då ser jag att gardinen bakom soffan fladdrar till

Han hade skjutit sig bakåt, in bakom soffan! Asnöjd över sin upptäcksfärd såklart.
Idag hade det gått framåt iaf! Jag lämnade honom mitt på röda filten..

I fredags provade jag att göra en ny purésort med broccoli och äpple. Frank tyckte väl inte att det var någon smaksensation men det slank ner.

Men bäst är ju om man slipper mammas hemmakokta och får en klämmis som man kan äta ur själv

Helgen bestod av 30-fest för Emma, lördagsjobb, julstädning och bakning hos farmor och sen söndagsmys med tacos på Tallåsvägen.
Idag jobbar Victor så jag hänger hemma med grabbarna.

Lite bilder från helgen

Novemberljus hade invigning på Stora Torget när jag jobbade i lördags

Frank leker med mormor på golvet

Världens bästa Pappa är mysig att sova på ❤️

Chillar i soffan på fasters 30-årsfirande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0