Hemma efter ett pass på jobbet

Det är så roligt att jobba och supermysigt att komma hem efteråt också 😊 När jag kom hem nu ikväll vid 20.30 så har lillsorken somnat! Första gången med pappa ❤️ mina supergrabbar!

Här är det nu rejält med snö! Det firade vi med att inviga julpyjamasen

Så himla fin! Lussekattskillen 👌🏼

Frank har ju lättast att på dagen somna i bil eller vagn så vi brukar ge oss ut på en förmiddagspromenad varje dag på ca 1 timme. Dom senaste dagarna har det varit kallt!! Frank sover som en gris i sin åkpåse men jag fryser. Och värre kommer det väl bli 🙈 men jag älskar snön! Den får gärna vara här för att stanna ☺️

Såhär ser det ofta ut hemma nu för tiden. Clint ligger brevid Frank på golvet. Frank å andra sidan har fullt fokus på att leka med mitt gamla dublo som jag fick med mig hem från mamma sist.

Imorgon är det Victors tur att jobba. Då hoppas vi på att mamma/mormor kommer och tar en förmiddagskaffe! Sen blir det väl en promenad i snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0