En uppdatering från sjukstugan

Jag har åkt på en härlig förkylning! Så just nu sitter jag på jobbet och gör mitt första 8-timmarspass i repan med kraxig hes röst och en rinnande näsa!
Dessutom tvingades jag ju att avboka veckans höjdpunkt. I onsdags skulle vi träffa Stella för första gången men det får vi boka om tills vi alla är friska och krya så vi inte snittar ner den där lilla stumpan som blir en månad redan (!) på fredag.

Igår började vi inte dagen med melodikryss som vi brukar utan vi lämnade Frank hos Per och Karina och åkte in till Linköping tillsammans med Emma för att prova tärnklänning!
Efter det tog vi en lunch på stan innan vi åkte tillbaka hem till lillkorven.
På kvällen var vi och firade Per som fyllde i veckan. Han blev väldigt glad för sin födelsedagspresent som han fick av Emma&Fredrik och Victor&mig. Den har stått färdig i källaren ett bra tag 😊 En öladventskalender!

Men jag är ganska lycklig över min godiskalender som jag har fått av Victor 😊👍🏼

Nehe, en och en halv timme kvar på jobbet, sen ska jag hem till mina grabbar ❤️ jag hoppas att F har skött sig och att nattningen gick någorlunda smärtfritt ✊🏼 🙈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0