En bättre söndag!

Först och främst: det var så roligt att jobba! Herre min gud! Tiden bara flög iväg. Det enda negativa var att min kostym är borta och mina fötter har blivit lite bekväma av sig så jag måste vänja dom vid klackskor igen! 😝

Igår jobbade Victor så jag och Frank spenderade större delen av dagen hemma hos mamma.

Idag VÄCKTE jag Frank 06.30 efter 12 timmar sömn! 👍🏼 tackar tackar!
Jag säger bara Anna Wahlgren. Folk får tycka vad dom vill men med "sova hela natten-kuren" (våran egen variant av den) så har Frank gått från att vakna varje/varannan timme HELA natten till att sova 10-12 timmar i sträck.
Frank är nöjd och hans föräldrar är VÄLDIGT nöjda 😊


En promenad i kylan, kaffe med svärföräldrarna, fruktpurékokning och middag med vänner är receptet på en riktigt härlig söndag!!

Har kokat rätt så mycket äppelpuré till Frank för det älskar han verkligen! Idag körde jag en liten annan variant med äpple/bär och äpple/mango. Det blev också godkänt så nu är frysen fylld!

Nu ikväll har vi haft Rasmus, Erkan och Ellinor här på tacos!
Japp, det var det!
Imorgon har vi en helt ledig måndag framför oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0