Underbara värme!

Så skönt det har varit idag! Vi hade närmare 20 grader i skuggan och i solen var det ju superskönt! 


Frank startade sin dag klockan 05.00, aningen tidigt tycker mamma. Särskilt eftersom han var vaken mellan 00 och 02.30. När Victor hade gått iväg till jobbet så gav vi oss ut på en morgonpromenad. Idag hade jag ju med mig både barnvagn och hund och det var minst sagt spännande! Clint lyckades fälla mig med kopplet och trassla in sig i hjulet. Frank skrek oavbrutet och jag var genomsvett.. Men men, det kan inte alltid vara mysigt! 😅
Efter promenaden så däckade mina små pojkar båda två i varsitt hörn! 
Frank i vagnen 

Och Clintan på sitt soliga favoritställe


Sen var det dags för läkarbesök och Frank blev godkänd! 👍🏼 han väger snart 4 kilo våran matglada kille! 😊

Nu ikväll har mamma och Påhl varit här och dom hade med sig kinamat! 

Frank testar babysittern med mormor som vakt. Då blev dock hennes andra barnbarn lite svartsjuk. Han hade nog också gärna hoppat i babysittern om han hade fått plats! 

Nu är det läggdags! Frank sover, håll tummarna för att han fortsätter med det några timmar! Och sen får han gärna sova lite längre än imorse! 😴
Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0