Sommardrinkar

Korre, hur fin var inte den här?? Måste göras! 
Rosa champagnegranite! 

Här hemma började dagen som vanligt alldeles för tidigt! Victor gick till jobbet vid sju och vid åtta (vilket kändes som lunchtid 😆) kom Mia förbi på en kopp te och en promenad! 
Guld värt att ha två extra händer på promenaden med en barnvagn och en hund! Påtal om Mia så har jag ju helt missat att visa den här superfina apan som Frank har fått av henne. Mia har GJORT DEN SJÄLV!! 
Jag är mäkta imponerad!  
Tack för sällskapet idag! 

Här har vi familjens två nyaste medlemmar! 

Fiiina!! ☺️ 
Frank och jag sitter nu och väntar på att Let's dance ska börja och efter det är läggdags! Så hoppas vi på att lillpysen inte vill gå upp i gryningen imorgon också.. 😴 


Kommentarer
Postat av: Korre

Åhh! 😍👏🏽

2016-05-13 @ 23:56:21
Postat av: Mia

Tack själv, va mysigt o få hälsa på er lite! 😊 drinkarna så jäkligt goda ut, får ni öva upp er på tills de är dags för mig att smaka på drinkar igen 😋

2016-05-15 @ 17:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0