Ny vecka

Idag blir han sex veckor den lille skrutten!! 
Vi har haft en fullspäckad helg men jag har ju helt bommat att ta några kort.. 
I lördags började vi med melodikryss, fortsatte upp till Maden och åt lunch och Victor hjälpte Per att bygga staket. På kvällen var vi bjudna till Emma och Fredrik på lite grillat och det blev en väldigt mysig kväll trots en ganska gnällig Frank som inte hade sovit varken på natten eller någon längre stund på dagen.
Det tog han dock igen med råge igår när vi var på konfirmation. Victor och Frank var hemma när vi var i kyrkan och kom till Götevi efteråt. Då sov ungen i nästan 5 timmar! Aldrig hänt förut! 

I lördags fick jag äntligen tillfälle att avnjuta en sån här! Dom har legat och väntat på mig i källaren sen i augusti!! 
Mycket god! 

Idag har Frank varit på betydligt sämre humör och Victor jobbar. Så i förmiddags tänkte jag att vi går ut och går en sväng. 
Så på med ytterkläder på en skrikande unge, på med kläder på mig, på med sele på Clint och ut med vagnen. Larmat, låst och hörlurar inpluggade i öronen och jag var genomsvett men redo att gå! Vad händer? Min hund upptäcker att det regnar och VÄGRAR följa med. Så det var bara att gå in med Clint igen och försöka igen. Frank somnade samma sekund som vi kom utanför dörren så att gå in igen var inte ett alternativ! 
Så jag gick en sväng i regn och snålblåst och njöt av tystnaden 😊 

När vi kom hem igen upptäckare jag givetvis att Clint har tuggat sönder ett par skor.. 😩 jag hade stilettklackar i lördags och dom stod i hallen fortfarande (jag har ju ALLA klackskor i källaren för att detta inte ska hända..) och Frank vaknade samma sekund som vi kom in... 
Det var min förmiddag det! 
Det är tur att dom är söta dom där två! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0