Nattarbete

Man tycker ju att jag borde ha vanan inne att vara vaken på natten men mina ögon går i kors just nu. Lilleman har varit vaken sen klockan 00 och klockan är snart 04.00. Jag har hunnit beta av dubbla avsnitt av family guy, american dad, scrubs och nu how I met your mother. 
Jag känner att morgondagen inte kommer bli tipp topp.. 

Dagen igår var väldigt bra dock! Vi njöt av solen! Efter lunch gick jag och Clint ut i trädgården och njöt av lugnet medan Frank sov.
Jag försökte få lite färg på mina likbleka ben och Clint chillade i skuggan. 



På eftermiddagen åkte vi till mamma och Påhl och fikade i trädgården. 


Mysig fredag helt enkelt. 
Nehe, det är nog bara inse att den här lille pysen inte kommer att sova mer. Vi får hoppas att hans pappa har en lugn natt på jobbet, annars får vi väl sova hela familjen imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0