Mjölkfritt

Idag hänger jag med dom här sötnosarna medan Victor är på jobbet.

Våran lille parvel har ju väldigt ont i magen vilket leder till att han skriker mycket och sover lite. Så BVC har föreslagit att jag på prov ska äta en helt mjölkfri kost och se om han blir bättre. 
Det är ju lite halvknöligt men jag börjar få kläm på det! Problemet är ju att mjölkfritt och laktosfritt inte är samma sak, annars finns det ju ett helt hav av laktosfria produkter i kyldisken. Men jag får hålla mig till "havrehyllan". Eftersom jag inte tål soyaprodukter så blir det ju ytterligare lite bökigare.. 
Men men, lillkillen har faktiskt blivit bättre så det får vara värt besväret. Inatt sov han mellan 22-05.30 och däremellan vaknade han och åt EN gång! 👍🏼 han brukar äta tre gånger under samma tid. 
Han har ju fortfarande ont och främst på kvällarna. Då vill han att vi bär på honom oavbrutet. Den här udda ställningen är en favorit

Han växer så det knakar iaf och börjar nu att kunna ha sina kläder i stl 62. 
Jag har i princip inte köpt några kläder själv till honom för vi har fått så mycket! 
Men den här pyjamasen köpte jag när vi var i Köpenhamn i december, så den invigdes nu.

Med hattar och mustascher såklart! ☺️

Ikväll ska Frank och jag åka till Mamma och Påhl och tigga till oss lite kvällsmat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0