Helgen är slut!

Det kan tyckas vara en konstig rubrik på en torsdagkväll men Victor gick av i måndagsmorse och sen dess har han varit ledig och hemma med oss! Just nu ligger jag i sängen med en snusande bebis på mig. Han har precis somnat om efter att vi båda har varit uppe och bytt om efter hans härliga kaskadspya som gjorde oss båda dyngsura! 

Idag har jag varit inne i Linköping en sväng. Började med att titta in på jobbet . När dom hade beskådat den lille prinsen så fortsatte jag mot Best Western i hopp om att få träffa bästa Pia men icke! Hon hade kvällspassen idag. 

Sen gjorde Frank och jag en rad ärenden. Konfirmationspresent, keps till Frank (så söt! ☺️) och en fryslåda till hans magdroppar. 
Hur smarta är inte dom där lådorna egentligen? Du stoppar locket i frysen och sen har du en matlåda som håller innehållet kylskåpskallt i minst 7 timmar! 
Dom fanns även med muminmotiv! Ångrar såhär lite i efterhand att jag inte tog en sån 😏
Letade efter skor till mig också, typ ballerina eller sandaler men jag är helt hopplös när det gäller skor.. Så fort jag går in i en skoaffär så är det bara de högklackade skorna som existerar för mig! Påtal om det så har jag ju inte visat mina nya skönheter som jag investerat i 😊 tyvärr har jag ju ingen bild på dom men det kanske kommer i morgon! 
Något som jag däremot har bild på är Frank (båda en och två 😉) 
Våran lilla fågelunge sover på pappa ❤️


Imorgon jobbar som sagt Victor igen så då får vi klara oss själva, mina killar och jag! 


Kommentarer
Postat av: Pia

Men så dålig tajming att inte vara på plats när man får så fint besök!! 😁
Jag måste ju få träffa det lilla underverket snart!! Han är säkert lika underbar som sin mor! Och de nya klackarna är så fina o värda en kväll på stan 🍷 😃 Kram till er alla 💞

Svar: Den här mamman är redo för en kväll på stan! Längtar galet mycket efter en utekväll med dig och Helena så det måste vi styra upp snarast!! 💃🍹
Hejahallon

2016-05-13 @ 22:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0