Finbesök

Igår var dom äntligen här! Ebba och Helena! 😃 vi saknade dock Ronnie som var på jobbet men vi får ses snart igen. Jag hade bakat en paj på mina egenodlade rabarber. Man kan tycka att jag borde ha tagit ett kort på Helena och Ebba men det gjorde jag givetvis inte. Jag är kass på att ta kort men det är för att jag aldrig har telefonen på mig utan lägger den på alla möjliga lustiga ställen. 
Något jag däremot tog kort på som jag skulle visat Helena (men glömde!) är det här: 

Jajjemän! Vem dyker upp på Nyhetsmorgon om inte Anders Parment! 
Han har skrivit en ny bok. Jag undrar om den är lika bra som hans tidigare bok "ekonomistyrningens möjligheter och problem" för den var ju helt fantastisk 😉 Skämt åsido, han är festlig Anders! Väldigt underhållande att lyssna på 👍🏼

Pajresterna fick hänga med till Boxholm där vi har varit nu. I övrigt har vi hunnit med fika med Karina, fika med Emma, storhandling (jag) gymbesök (Virre) och besök av sotarn! 
Japp, roligare än så blir det inte på en torsdag! Men imorrn är det helg! 😉 


Kommentarer
Postat av: Pia

Men åh Parment! Vilken goding 😍😂 såna minnen från de lektionerna!!

2016-05-28 @ 14:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0