Djurens dag

Idag har det varit en lite annorlunda dag på Brunnsviksgatan. Victor har jobbat men bara dagtid så han är hemma nu och resten av helgen! 👍🏼 
Lillpysen har haft barnvakt för första gången! Han har varit hemma hos Påhl. 
Jag då? Jag har varit på djurens dag i Åsbo! Theodor ville gärna att Clint skulle komma och vara med så där har han och jag varit på förmiddagen. 
Jag var minst sagt nervös innan över hur vida mina pojkar skulle sköta sig. Det gick till min förvåning jättebra! Frank sov hela tiden hemma hos Påhl och Clint skötte sig jättebra tillsammans med alla barn som ville klappa honom. 
Han blev dock livrädd när en gris skrek rakt ut men det blev hans matte också. 
Så två tummar upp till mina grabbar! 
Blev väckt fem imorse och gissar att det blir något liknande imorgon så nu är det tack och godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0